niedziela, 8 lutego 2015

i can't stop this feeling

Niedziela, 12;17 słoneczny dzień. 
Piątek okazał się być naprawdę udany. Sobota polegała głownie na przechodzeniu z jednego łóżka na drugie i piciu hektolitrów herbaty. A dzisiaj po śniadaniu stwierdziłam że mam ochotę na spacer. W torbę wcisnęłam aparat, książke, telefon i wyszłam. I teraz się zrobi filozoficznie. Rozpoczęłam zdanie od 'i'. Szalona. Ale wracając do tematu chciałam o czymś tutaj napisać. Szczęście jest czymś do czego całe życie dążę. Staram się podejmować takie wybory, które właśnie tam mnie zaprowadzą.Potrafię o tym pisać całe strony pamiętnika. Czasami myśląc o tym co jest i było złe, analizuję świat. Dzisiaj doszłam do pewnego wniosku.
Proszę, róbcie to co was uszczęśliwia, bo to uczucie jest niesamowite.

party girl
                                    


kocham to zdjęcie ♥ 

Mam już przygotowany kolejny post więc czekajcie... !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

V I N T A G E