sobota, 21 lutego 2015

everything is art. except you.

Jako że laptop leżał parę centymetrów ode mnie, postanowiłam stworzyć posta. W międzyczasie wreszcie coś narysowałam (tym razem padło na królową instagrama) i poszukałam zdjęć na konkurs. 
Co u Majki? Szczerze mówiąc jest dobrze. Staram się korzystać z ostatnich chwil wolnego, przed wpadnięciem w wir nauki, wielu notatek i późnych wieczorów. Trzecia gimnazjum. Dużo spaceruję, szczególnie że ostatnio czuć w powietrzu wiosnę! Ostatnio byłam na zakupach, spedziłam 2 dni z moją lasią, byłam w Toruniu w klubie jazzowym, oglądałam dużo seriali i jadłam za trzech. Idealnie!
Jest dużo zdjęć i są ułożone trochę inaczej,
mi się bardzo podoba, ale oceńcie sami:




*hamska reklama brata, kupujcie płytę XD*




 





nie dodawałam tego zdjęcia wcześniej a bardzo mi się podoba więc macie ♥
 Teraz już wiecie jak sobie spędzam ferie
  *pozdro dla kasi i karoliny*

9 komentarzy:

  1. ładne zdjęcia :)

    aprilen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. masz rację, śliczne zdjęcia;*

    Pozdrawiamy cieplutko I zapraszamy do nas:)
    ♡ Twins Life. [KLIK] ♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia!
    Obs za obs? Jeśli tak to ty zacznij i napisz mi na blogu nataliafbl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Like your blog and your style of writing! You also have beautiful photos! Great job! I know that it requires so much time to update blog, but keep doing it!)
    I’ll be happy to see you in my blog!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zdj! Najlepsze to ze snapa! MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie fajne i pomysłowe zdjęcia.
    Pinaxi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

V I N T A G E