sobota, 27 grudnia 2014

you are my sun, you are my moon

Jest po 15 a słońce już dawno zaszło. Aha
Hejeczka internety! Jak wam minęły święta? U mnie było naprawdę miło, rodzinnie i spokojnie można stwierdzić że to najlepsze święta od kilku lat. Powinam sie tu pewnie chwalić prezentami..?
Dostałam porządne ołówki, ogromny kuferek makijażowy, jakieś kosmetyki i takie tam. Brzmi słabo ale wszystko jest super. 

Serial na dziś: breaking bad<3
Piosenka na dziś: clean bandit&jess glyne-real love<3

!!!!!!Chciałam jeszcze napisać, że wychodzcie na spacery bo to zimne powietrze jest cudowne! Wczoraj chodziłam aż zamarzłam... no ale czego sie nie robi dla przyjemności!


mina srajacego kota, ale tak właśnie wyglądałam na wigilii








niedziela, 21 grudnia 2014

christmas time xxxx

Dzień dobry. Kurde jestem taka zła w tych notkach! Nie było mnie tu bardzo długo, bo nie miałam nawet chwili czasu. W piątek spedziłam ekstra dzień z moją klasą, grałam na trójkącie (tak, na trójkącie), robiłam pełno selfie i dużo się śmiałam. Mieliśmy 2 paczki chipsów, 2 napoje i jedno ciasto ale i tak to nam wystarczylo xD Wczoraj ubrałam choinkę, bo już najwyższy czas! Juz tylko odebrać braciszka z dworca i święta można zacząć. Mam w planach pisać tutaj częściej, głównie dlatego że piszę codziennie ale nigdy tego nie publikuję. Ostatnio byłam taka szczęśliwa jeju to jest takie miłe. Przerwę od szkoły mam zamiar wykorzystac jak najlepiej! Pomijając fakt ze w poniedziałek tam idę (bardziej w celach towarzyskich niż poprawiać historię, ale cicho).









niedziela, 16 listopada 2014

saturday trip!

Siemka! Uu jestem okrutnie zmęczona. Ale było warto. Wczoraj o 7 rano wyjechałam do Gdyni ;) Odwiedziłam kogo miałam odwiedzić, połaziłam po riwierze, zrobiłam zakupy, zjadłam dobre jedzenie, i ogółem spędziłam miło dzień. A no i oczywiście byłam nad morzem ( całe 5 minut bo było - 100 stopni ) Dzisiaj calutki dzień odpoczynku no i lekcje. Idę leżeć z telefonem w reku, bo tak boli mnie głowa że ledwo kojarzę

peace








 (( wyglądam jak kupka. ale szcześliwa kupka ))


poniedziałek, 10 listopada 2014

3 best

Cześć! Niby jakimś wielkim fotografem nie jestem, ale jest kilka zdjeć z których jestem dumna, i jest kilka które dosłownie uwielbiam. To jest coś magicznego. Móc obejrzeć jak wyglądało nasze życie kilka miesięcy, lat temu. Przeglądanie starych zdjeć to chyba najlepsze zajęcie ever. Zdjęcia mają coś takiego, że nie potrafisz się ich pozbyć. Są jakby częścią czasu, którą chcesz zawsze mieć przy sobie. Ale to ładnie napisałam uuuuu
































niedziela, 9 listopada 2014

2 hello internet



Nawet nie wiecie jak się cieszę ze mamy długi weekend. Trzecia gimnazjum nie jest trudna, chyba że chcesz mieć dobre oceny i pójść do dobrego liceum. Nie oznacza to, że uczę się całymi dniami ( bo bardzo mi do tego daleko) ale staram się. Ten tydzień był wyjątkowo ciężki. Czuć było w powietrzu jesień, przez co byłam ciągle ospała i zmęczona. Ale i tak było dobrze pod pewnymi względami :)
Po prawie roku w nowej szkole już całkiem się przyzwyczaiłam. Czuję się jak u siebie! Ale koniec o szkole, wczoraj zrealizowałam małą sesję...