sobota, 27 grudnia 2014

you are my sun, you are my moon

Jest po 15 a słońce już dawno zaszło. Aha
Hejeczka internety! Jak wam minęły święta? U mnie było naprawdę miło, rodzinnie i spokojnie można stwierdzić że to najlepsze święta od kilku lat. Powinam sie tu pewnie chwalić prezentami..?
Dostałam porządne ołówki, ogromny kuferek makijażowy, jakieś kosmetyki i takie tam. Brzmi słabo ale wszystko jest super. 

Serial na dziś: breaking bad<3
Piosenka na dziś: clean bandit&jess glyne-real love<3

!!!!!!Chciałam jeszcze napisać, że wychodzcie na spacery bo to zimne powietrze jest cudowne! Wczoraj chodziłam aż zamarzłam... no ale czego sie nie robi dla przyjemności!


mina srajacego kota, ale tak właśnie wyglądałam na wigilii








1 komentarz:

  1. Świetne zdjęcia.
    Zimne powietrze jest zdrowsze! Więc warto wychodzić na dwór!

    Renii blog!!!!

    OdpowiedzUsuń

V I N T A G E